FANDOM

Akuji the Heartless on vuonna 1998 ilmestynyt PlayStation-peli. Sen julkaisivat Crystal Dynamics ja Eidos Interactive.

Juoni Muokkaa

Pelin alussa kerrotaan tapahtumista Mamorassa, jossa suuret valtasuvut taistelevat vallasta. Voodoopappi Murat aikoo naittaa poikansa Akujin Kesholle, Tankon heimon vanhimmalle tyttärelle tuodakseen rauhan, mutta voodoopappi Orad, Muratin vanhempi poika, murhaa Akujin hänen hääpäivänään. Oradin kätyrit repivät Akujin sydämen tämän rinnasta ja kiroavat vielä toimivan sydämen. Akujin ruumis heitetään helvettiin. Tästä varsinainen peli alkaa. Akuji tapaa helvetissä paroni Samedin, kuoleman hengen. Akuji haluaa kostaa murhaajilleen ja palata takaisin Keshon luokse. Päästäkseen pois helvetistä takaisin Mamoraan hänen täytyy maksaa vero Samedille ja etsiä esi-isiensä henkiä.

Peli Muokkaa

Akujin täytyy kerätä esi-isien henkiä. Matkalla hän kohtaa kolme vartijaa ja tuhansia helvetin olentoja, jotka hänen täytyy voittaa. Pelissä voi kerätä voodoonukkeja (pidentävät terveysmittaria), loitsuja (uusia hyökkäyksiä), esi-isiä (tarvitaan, jotta pääsee seuraavaan maailmaan), sydämiä (palauttavat terveyttä) ja lisäelämiä. Akujilla on kentän alussa aina sapeli, mutta loitsuja keräämällä hän saa tehokkaampia hyökkäyksiä. Pelin ikäraja on 15 Euroopassa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki