FANDOM

Battlefield 1943 on kesällä 2009 julkaistava FPS-peli. Sen kehittää ruotsalainen Digital Illusions CE ja julkaisee Electronic Arts. Battlefield 1943 julkaistaan Playstation 3:n ja Xbox 360:n lisäksi PC:lle.

Yleistietoa Muokkaa

Battlefield 1943 ei ole jatko-osa alkuperäiselle Battlefield 1942 pelille eikä myöskään uusioversio. Koska Battlefield 1943 ei ole varsinaisesti kokonainen peli, se tulee myyntiin vain verkossa: Playstation 3:lla Playstation Networkissä, Xbox 360:lla Xbox Liveen, mutta PC:en jakelusta ei olla vielä varmoja. Tämän takia pelin hinta on myös tavallista pienempi eli noin 12€.

Aselajit Muokkaa

Battlefield 1943:ssa on kolme aselajia. USA:n ja Japanin varusteet eroavat hieman toisistaan.

  • Jalkaväkisotilas
    • Tällä perussotilaalla on käytössään sinko ja konepistooli.
  • Kiväärimies
    • Tämä taitavammille pelaajille soveltuva aselaji sisältää puoliautomaattisen kiväärin ja kiväärikranaatteja.
  • Tarkka-ampuja
    • Tarkka-ampuja kantaa mukanaan kiikarikiväärin lisäksi räjähteitä.

Kartat

Battlefield 1943:ssa on neljä karttaa. Ne kaikki sijoittuvat Tyynelle valtamerelle. Kartat ovat Wake Island, Guadalcanal,Iwo Jima ja 43,000,000 tapon jälkeen avattava Coral Sea. Kaikissa kentissä on mukana meri-, ilma- ja maa-ajoneuvot.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki