FANDOM

Desperados: Wanted Dead or Alive on Spellboundin kehittämä reaaliaikastrategiapeli. Peli julkaistiin 2001 ja se tunnetaan hyvästä tekoälystään. Pelissä pelaaja kontrolloi enintään kuutta hahmoa Villin lännen maisemissa. Päähenkilö on tunnettu veitsitaistelija ja ampuja, John Cooper. Hän alkaa metsästää palkkiota pahamaineisesta junaryöstäjästä, El Diablosta. Pelin alussa hänen apuunsa tulee viisi muuta hahmoa ja he toimivat yhdessä reaaliaikaisesti Commandos: Behind Enemy Linesin tapaan. Jatko-osa Desperados 2: Cooper's Revenge julkaistiin maaliskuussa 2006.

Juoni Muokkaa

Pelin tapahtumapaikkana toimii El Paso vuonna 1881. Mystinen ja kylmäverinen junaryöstäjä El Diablo on ryöstänyt monia junia ja junayhtiö Twinnings & Co. on luvannut $15000 palkkion El Diablon kiinniottajalle. Palkkionmetsästäjä John Cooper ottaa tehtävän vastaan mutta pian huomaa tehtävän olevan oletettua vaikeampi ja aikoo kerätä kasaan joukon vanhoja ystäviään auttamaan häntä jahdissa.

Yllätyksenä poliisipäällikkö joka on etsinyt ryöstäjiä onkin itse El Diablo ja hän vangitsee joukon selliinsä luolaan. Mian avulla joukko pääsee sellistä ja John lähtee seuraamaan miestä tämän toimistoon. Seuraa tulitaistelu jossa John tappaa El Diablon sohaisemalla tätä puukolla rintaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki