FANDOM

Desperados 2: Cooper's Revenge on jatkoa Spellboundin vuonna 2001 kehittämälle reaaliaikastrategiapelille Desperados: Wanted Dead or Alive. Peli julkaistiin vuonna 2006 ja sen kehitys kesti odotettua kauemmin. Peli on jakanut pelaajien mielipiteitä mm. siksi, että pelattavuus on saattanut olla monille vaikeaa oppia.

Uutta Muokkaa

Jatko-osa on grafiikoiltaan täysin kolmiulotteinen. Pelissä on myös uusi intiaanihahmo, Hawkeye (Haukansilmä). Peliä voi pelata joko lintuperspektiivistä tai kolmannesta persoonasta.

Hahmot Muokkaa

Pelin päähahmot ovat luultavimmin: John Cooper, Arthur McCoy(Dog) ja Kate O'Hara.Muita peli hahmoja ovat:Sam Williams, Pablo Shanchez ja Hawkeye (haukan silmä).

Taidot Muokkaa

Jokaisella pelin henkilöistä on tietyt taidot, Esim John Cooperilla (yksi kolmesta joka pystyy kantamaan ruumiita) on puukko jolla voi hiipiä taakse ja tappaa, puukon heitto on myös mahdollista John Cooperilla on tuliaseena pistooli.Arthur McCoy(Dog)hän on pelin eräitä tärkeimmistä hahmoista, esim. hänellä on pitkälle kantava pistooli ja mahdollisuus parantaa, hän voi myös mahdollisisuuden tullen muuttaa pistoolinsa sniperiksi, jolla on hyvä ampua kaukaa ja tarkasti, hänellä on myös "nukutus pommeja".Kate O'Hara, pelin viettelijä, voi vietellä vihollisia mukaansa, Hänellä on myös tuli ase, kolmi piipuinen pistooli.Sam Williams on pelin räjähde ekspertti, hänellä on dynamiitti pötkö(joka heitetään) ja dynamiitti Paketti(joka ammutaan) tuli aseena hänellä on haulikko.Pablo Shanchez on joukkion vahvin tyyppi(yksi kolmesta joka voi kantaa ruumiita)hänen aseenaan on kaksipiippuinen katkaistuhaulikko.Muita varusteita hänellä on: karhun ansa, tequila(alkoholi juoma jota viholliset alkavat nauttimann kun näkevät sen), mahdollisuus heittää kiviä.Joskus Pablo saa käsiinsä "minigun:in"(tehokas sarjatuli ase) pelin edetessä.Hawkeye(haukan silmä) on yksi kolmesta joka pystyy kantamaan ruumiita.Aseina hänellä on kirves(heitettävä), jousipyssy ja taitoina hänellä on "sota huuto" ja parannus.

Pelin idea Muokkaa

Ideana pelissä on päästä tehtäviä läpi usein hyvin haastavissa kentissä, ideana ei tässä ole suora rynnäkkö, vaan tarkaan suunniteltu taktiikka, (Esim. hiipimistä, sala ampumista, harhautusta, toki joskus toimii suora rynnäkkö)Pelissä on viisi maata.

Aiheesta muualla Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki