FANDOM

Digimon Rumble Arena 2 on Digimon-fantasiamaailmaan sijoittuva taistelupeli, joka ilmestyi Nintendo GameCubelle, Xboxille ja PlayStation 2:lle vuonna 2004.

Yleistietoa Muokkaa

Digimon Rumble Arena 2 on tappelupeli, jossa yleisimmät digimonit esiintyvät (Kuten Vemon, Agumon, Palmon, Patamon.. jne.) Peliä on mahdollista pelata enintään 4 pelaajan pelinä. Yksin pelattavassa pelissä pelaaja etenee taso tasolta, kunnes on jossain päävastustajista. Kun pelaaja voittaa vastustajan, pelaaja saa kyseisen vastustajan käytettäväksi. Pelin varsinainen tehtävä on tapella muita digimoneja vastaan, kunnes he putoavat pelistä.

Pelitilat Muokkaa

  • Timed Rumble: Se pelaaja, jolla on eniten tyrmäyksiä pelin lopussa, voittaa.
  • Knockout Battle: Kaikki pelaajat saavat tietyn määrän elämiä. Jos pelaaja menettää kaikki elämänsä, hän häviää. Viimeinen pelissä oleva voittaa.
  • Keep Away: Pelaajan pitää ottaa henkimuna kiinni ja pitää se itsellään. Mitä kauemmin hän sitä pitää, sitä enemmän hän saa pisteitä.
  • Poison: Pelin alussa joku pelaaja on myrkytetty. Jos hän tekee onnistuneen hyökkäyksen vihollista päin, myrkky siirtyy tähän pelaajaan. Se, ketä on pelin lopussa vielä hengissä, voittaa.
  • Digi Race: Pelaajan pitää digivoitua kaksi kertaa ja tehdä ultrahyökkäys, jotta hän saa pisteen. Pelin voittaa se, jolla on tietty määrä pisteitä.
  • Little vs Big: Pelin alussa joku on digivoitumisensa ylin muoto. Muut taas ovat normaaleja. Jos joku normaalina oleva pelaaja tyrmää ylimmässä muodossa olevan pelaajan, tämä siirtyy normaalista ylempään muotoon. Muuten samanlainen kuin Knockout Battle.
  • Spirit Collection: Henkimunia sataa taivaalta ja pelaajien on napattava ne. Se, kenellä on eniten henkimunia, voittaa.
  • King of the Hill: Pelin kentän tietyssä paikassa on lippu. Jos pelaaja pysyy lipun vieressä, hän saa pisteitä. Eniten pisteitä saanut voittaa.
  • Crazy Chase: Pelin aikana pieni digimon nimeltä Calumon kiertää ympäri kentää. Jos pelaaja osuu Calumoniin, hän saa pisteen. Eniten pisteitä saanut voittaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki