FANDOM

Harry Potter ja Huispauksen MM-kisat on Electronic Artsin marraskuussa 2003 julkaisema videopeli. Pelissä pelaaja voi pelata Harry Potterista tuttua huispausta tarkoituksenaan voittaa huispauksen maailmanmestaruus.

Pelin kulku Muokkaa

Pelin alussa pelaaja saa valittavakseen yhden Tylypahkan joukkueista. Harjoitusten avulla pelin ominaisuuksia opetetaan yksi kerrallaan. Voitettuaan muita tupia vastaan pelatut huispausottelut, pääsee pelaaja osallistumaan maailmanmestaruuskisoihin (World Cup). Pelin aikana saa erilaisia velhokortteja, joita voi tarvita esimerkiksi parempien luutien avaamiseen. Pelin edetessä saa erikoisominaisuuksia, esimerkiksi mahdollisuuden iskeä toisen joukkueen pelaajaa ryhmyllä tai taidon käyttää combo–syöttöjä.

Joukkueet Muokkaa

Pelissä ovat käytössä seuraavien maiden joukkueet: Englanti, Yhdysvallat, Saksa, Espanja, Japani, Ranska, Pohjoismaat (joukkueessa on yksi pelaaja jokaisesta pohjoismaasta), Australia ja Bulgaria, jolla pääsee pelaamaan vasta kerättyään 65 velhokorttia. Kaikilla joukkueilla on omat tiimiyhteistyöliikkeensä, jolla joukkue tekee kerralla 1-3 näyttävää maalia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki