FANDOM

Hugo Bukkazoom! on ensimmäinen PlayStationille suunnattu Hugo-peli. Se on täysin erilainen kuin muut Hugo-pelit, koska siinä Hugo ja hänen ystävänsä ajavat rallia kirpun kokoisina.

Pelin juoni Muokkaa

Toisin kuin muissa Hugo-peleissä, tässä ei varsinaista juonta ole. Voi pelata joko minipeleinä erilaisia kilpailuja tai "pääpeli" mestaruuskisaa. Mestaruuskisassa valitaan yksi hahmo, jolla pelataan koko mestaruuskisan ajan. Mutta vastustajia, niiden määrää tai kilpailupaikkaa ei voi mestaruuskisassa valita.

Aseet ja voimat Muokkaa

Pelissä on myös erilaisia aseita. Niitä voi myös yhdistellä. Niitä on muun muassa raketti, suoja, nopeus, piikkisuoja, pommit, tuplanopeus ja savuraketti. Kaikkien muiden paitsi nopeuksien ja suojan tarkoitus on ampua tai vahingoittaa vihollista, sillä piikkisuoja, sekä suojaa, että vahingoittaa. Kun vihollinen yrittää töniä, kun on piikkisuoja, vihollinen lentää kaaressa, kun osuu piikkeihin.

Hahmot Muokkaa

Pelissä on sekä Hugon ystäviä, että vihollisia. Kuitenkaan pelissä ei sen kummemmin ajtella kenen puolella on. Esimerkiksi Hugoliina-äiti voi ampua raketilla Rat - poikaansa ja naurahtaa vain: "Anteeksi. Se oli vahinko." Hahmoja ovat: Hugo, Hugon vaimo Hugoliina, heidän lapset Rit, Rat ja Rut, paha Skylla - noita, joka inhoaa peikkoja, Skyllan apuri Don Kroko, Hugon lintuystävä Fernando ja Hugon puhekyvytön apinaystävä Jean Paul. Näistä Jean Paul ja Fernando ovat ainoita uusia tuttuja. Muut ovat olleet jo aiemmin Psonen peleissä.

Aiheesta muualla Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki