FANDOM

Kingdom Hearts II on Kingdom Hearts -pelisarjan kolmas osa (toinen on GBA:lle ilmestynyt "välikappale" Chain Of Memories). Japanissa peli on julkaistu 28. joulukuuta 2005 ja Pohjois-Amerikassa 28. huhtikuuta 2006. Peli julkaistiin Suomessa sekä muualla Euroopassa 29. syyskuuta 2006.

Juoni Muokkaa

Pelin alussa päästään pelaamaan aivan uudella tuttavuudella, Roxasilla. Roxas viettää kesälomaa ystäviensä Haynerin, Pencen ja Oletten kanssa Twilight Townissa. Loma on kuitenkin valitettavasti jo loppusuoralla. Roxas saa pian tietää enemmän itsestään, salaperäisestä avaimesta ja pojasta, joka häiritsee hänen uniaan. Tämä poika on Sora.

Roxas seuraa Nobody-nimisiä, sydämettömiä otuksia vanhaan kartanoon. Kartanossa hän tapaa taas Naminé-tytön, joka viedään pois. Roxas löytää kartanosta salaisen kellarin, josta hän löytää mutkien takaa unissaan näkemänsä pojan, Soran. Hän nukkuu, mutta Roxas pystyy herättämään hänet. Tämä vaatii kuitenkin sen, että Roxas "sulautuu" Soraan ja häntä ei enää nähdä Twilight Townissa pitkään aikaan.

Herättyään Sora on saanut muistonsa takaisin, mutta samalla hänen voimansa ovat heikentyneet ja lähes kaikki tavarat kadonneet. Mukana ovat jälleen Aku Ankka ja Hessu Hopo. Matkan kohteena on löytää kuningas Mikki Hiiri ja Soran ystävä Riku. Sora luulee että Kairi on heidän saarellansa(Destiny Island) mutta Kairi onkin joutunut kidnapatuksi. Sora kuitenkin löytää Kairin The World That Never Was -maasta. Matkan varrella Sora saa lisää ystäviä taistelussaan uutta vihollista Organisaatio XIII:ta vastaan sekä kohtaa tietenkin myös aivan uusia vastuksia.

Final Mix Muokkaa

Pelistä on tehty myös "viimeistelty" versio, Kingdom Hearts 2 Final Mix, jossa on paljon uusia asioita verrattuna alkuperäiseen, muun muassa parannellut grafiikat, uusia kohtauksia, uusi vaikeustaso ja ekstra vihollisia. Se sisältyy Kingdom Hearts 2: Final Mix+ -pelipakettiin. Paketti sisältää kaksi peliä, Kingdom hearts 2 final mixin, sekä Kingdom Hearts Re: Chain of Memoriesin, joka on uudistettu Ps2 versio gba:n Chain of Memories pelistä. Kingdom Hearts Final Mix on ilmestynyt ainoastaan Japanissa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki