FANDOM

Lego Star Wars II: Original Trilogy on vuonna 2006 GameCube, Gameboy Advance, Nintendo DS, PC, PlayStation 2, Xbox ja Xbox 360 -alustoille julkaistu peli, joka jatkaa edellisvuonna ilmestyneen ja yllättäen kassamenestykseksi osoittautuneen Lego Star Wars: The Video Gamen jalanjäljissä.

Pelin kehitti Traveller's Tales ja julkaisi LucasArts.

Juoni Muokkaa

Peli seuraa alkuperäisen Star Wars -trilogian tarinaa esikuviaan lievästi muistuttavien lego-minihahmojen näyttelemänä. Tehtävänä on kulkea koko tarina läpi ja kerätä kolikoita klassisten tasohyppelypelien tyyliin. Matkan aikana joutuu myös rakentamaan lukuisia legorakennelmia, kuten siltoja. Uutta pelissä on esimerkiksi käsin rakennettavat sillat, joka olisi ensimmäisessä Lego Star Warsissa onnistunut vain voimalla. Toinen uusi ominaisuus on kultaiset palikat, joita saa keräämällä kaikki Minikit-kanisterit tietyssä kentässä, täyttämällä kentän True Jedi -mittarin tarina- ja vapaa peli -muodoissa, ja läpäisemällä kentän tarinamuodossa. Jokaiseen kenttään on myös piilotettu Power Brick (voimapalikka), joita keräämällä avaa ekstroja.

Pelimuodot Muokkaa

  • Story (Tarina): Tämä on ensimmäinen pelattava pelimuoto. Läpäise kenttä tietyillä hahmoilla elokuvan juonen mukaisesti.
  • Free Play (Vapaapeli): Voit palata läpäisemääsi kentään keräämään kaikki minikit-kanisterit ja löytämään punainen voimapalikka.
  • Superstory (Supertarina): Pelaajan pitää läpäistä episodin kaikki kentät alle tunnissa ja kerätä vähintään 100 000 legonuppia.
  • Character Bonus (Hahmobonus): Viidessä minuutissa pelaajan pitää kerätä miljoona legonuppia.
  • Minikit Bonus (Pienoismallibonus): Viidessä minuutissa pelaajan pitää kerätä miljoona legonuppia minikit-pienoismallien avulla.
  • Bounty Hunter Missions (Palkkionmetsästäjätehtävät): Kun pelaaja on ostanut kaikki palkkiometsästäjahahmot, kymmenen palkkionmetsästäjätehtävää aukeavat. Näissä pelaajan pitää löytää tietty hahmo tietystä kentästä kolmessa minuutissa.

Tasot Muokkaa

A New Hope (Uusi toivo)

1. Secret Plans

2. Through The Jundland Wastes

3. Mos Eisley Spaceport (Pomotaso)

4. Rescue The Princess

5. Death Star Escape

6. Rebel Attack (Kulkuneuvotaso)

The Empire Strikes Back (Imperiumin vastaisku)

1. Hoth Battle (Kulkuneuvotaso)

2. Escape From The Echo Base

3. Falcon Flight (Kulkuneuvotaso)

4. Dagobah (Pomotaso)

5. Cloud City Trap (Pomotaso)

6. Betrayal Over Bespin (Pomotaso)

Return Of The Jedi (Jedin paluu)

1. Jabba's Palace (Pomotaso)

2. Great Pit Of The Carkoon (Pomotaso)

3. Speeder Showdown (Kulkuneuvotaso)

4. Battle Of Endor

5. Jedi Destiny (Pomotaso)

6. Into The Death Star (Kulkuneuvotaso)

Bonustaso:

Lego City

Aiheesta muualla Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki