FANDOM

Libero Grande on Namcon kehittämä peli jalkapallopeli Sonyn PlayStationille. Libero Grande eroaa muista jalkapallopeleistä siinä, että Libero Grandessa pelataan vain yhdellä pelaajalla, ei koko joukkueella. Lisäksi Libero Grandessa pelaajat ovat keksittyjä, ja pelaavat ainoastaan maajoukkueissa. Libero Grande on enemmänkin simulaatio kuin peli, ja siinä voit syöttää, taklata, pyytää palloa (syöttöä) joukkuetovereiltasi, kun heillä on pallo, sekä laukaista. Laukaisussa erikoista on se, että se lähtee aina vastustajan maalialueella maalin suuntaan eikä sinnepäin, minne pelaaja on menossa.

Modit Muokkaa

  • Arcade. Arcadessa pelaat pelin kerrallaan niin kauan kunnes voitat. Vastus kovenee jokaisen voiton jälkeen.
  • International Cup. Kansainvälisessä turnauksessa on ensin alkulohkot ja niiden jälkeen pudotuspelit. Juuri niin kuin oikeassakin turnauksessa. Joukkueita on 32.
  • Exhibition. Näytösottelussa voit valita millä maalla pelaat ja mitä maata vastaan. Kentän ja vuorokauden ajan voit myös valita.
  • World League. Maajoukkueliiga. Kaikki pelaavat toisiaan vastaan. Joukkueiden määrän ja kierrokset voi pelaaja päättää itse valikosta.
  • Player Challenge. Harjoitusmodi, jossa on erilaisia haasteita pelaajalle.

Pelaajat Muokkaa

Pelaajien ikä / pituus(cm) / paino(kg).

  • Raimundo 25 / 180 / 74. Raimundo on nopea ja ketterä pallonhallinnan mestari.
  • Rudolf de Buys 27 / 212 / 72. Rudolf de Buys on kookas ja taitava pukkaaja.
  • Antonio del Pacino 29 / 191 / 80. Antonio del Pacino on nopea ja tarkka hyökkääjä.
  • Zenon Zadkine 22 / 188 / 78. Zenon Zadkine on tekninen ja tasapainoinen pelaaja.
  • Naoki Hidaka 29 / 187 / 78. Naoki Hidaka on monipuolinen pelaaja ja taitava kuljettaja.
  • Philippe Empson 25 / 194 / 68. Philippe Empson on hyvin nopea, mutta hänen tekniikassaan on toivomisen varaa.
  • Alfred Shaffer 32 / 184 / 71. Alfred Shaffer on tehokas pelaaja ja taitava kuljettaja.
  • Gaston Balmaceda 28 / 189 / 80. Gaston Balmaceda on luotettava pelaaja ja tarkka laukaisija.
  • Cornelio Valencia 30 / 181 / 72. Cornelio Valencia on ketterä ja nopea pelaaja, joka kuljettaa palloa taitavasti.
  • Jordan Kruger 31 / 190 / 78. Jordan Kruger on tasapainoinen ja monitaitoinen pelaaja.
  • Raffaello Balbo 28 / 179 / 71. Raffaello Balbo on erinomainen kuljettaja ja tarkka laukausija, mutta häneltä puuttuu voimaa.
  • Dirk Berlarge 28 / 210 / 74. Dirk Berlarge hallitsee tarkat ja voimakkaat laukaukset.
  • Oswald Bismarck 21 / 209 / 75. Oswald Bismark on pitkä pelaaja, joka pukkaa voimakkaasti.
  • Patrizo Mazzini 23 / 218 / 83. Patrizo Mazzini on ainutlaatuisen pitkä ja monipuolinen pelaaja.
  • Ricard Castro 23 / 169 / 56. Ricard Castro on lyhyt pelaaja, joka laukaisee tehokkaasti ja tarkasti.
  • Ajax Mobius 31 / 185 / 73. Ajax Mobius on luotettava pelaaja, joka laukoo tarkasti ja kuljettaa palloa hallitusti.
  • Godwin Hasdeu 31 / 167 / 59. Godwin Hasdeu on huomattavan tarkka laukaisija ja taitava kuljettaja.
  • Renato Gallegos 19 / 192 / 80. Renato Gallegos on nopea, nuori ja monitaitoinen pelaaja.
  • Robin Garrick 26 / 180 / 68. Robin Garrick on hyvin ketterä pelaaja, joka kuljettaa palloa taitavasti.
  • Dorman Smixolovic 32 / 187 / 70. Dorman Smixolovic on luova pelaaja ja taitava pallonkäsittelijä.

Lisäksi pelissä on salaisia pelaajia (secret player), jotka ilmestyvät kun voittaa eri turnauksia.

Aiheesta muualla Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki