FANDOM

Marvel: Ultimate Alliance on RavenSoftin ja Activisionin julkaisema toimintapeli, joka keskittyy Marvel-kustantamon supersankareiden seikkailuihin. Peli sisältää yli 20 pelattavaa hahmoa ja yli 140 hahmoesiintymistä Marvel-sarjakuvista.

Juoni Muokkaa

Tohtori Doom on perustanut uuden Pahuuden Mestareiden joukon varastaakseen Odinin Odinvoiman itselleen. Roistot iskevät ensin YPKVV:n Helialukselle, jonka johtaja Nick Fury kokoaa Marvel-universumin mahtavimmat sankarit taistelemaan Doomin suunnitelmia vastaan.

Ominaisuudet Muokkaa

Pelissä on yli 140 hahmoa Marvel-sarjakuvista. Pelaaja voi luoda oman joukkueen ja otella muiden pelaajien kanssa internetin välityksellä. Pelaajat voivat myös muodostaa pelattavista hahmoista joukkueita ja pelata esim. PS2:lla Multitapin välityksellä neljän joukkueissa. Pelin aikana pelaajat saavat kokemuspisteitä, joilla voi kehittää omaa hahmoaan. Mukana on myös erikoisjaksoja, joissa pelaaja voi otella klassisia sarjakuvakohtauksia. Jokaisella pelattavalla hahmolla on luonnollisesti omat supervoimansa ja yhteensä neljä eri pukuvaihtoehtoa, jotka voivat muovata hahmon eri voimatasoja jonkin verran.

Pelaajat seikkailevat Marvel-universumin klassisimmissa paikoissa: Helialuksella, Stark-tornissa, YPKVV:en tutkimuslaitoksessa, Atlantiksessa, Mandariinin palatsissa, Tohtori Oudon talossa, Murhamaailmassa, Mefiston maailmassa, Asgardissa, Attilassa, Liandran aluksessa, Skrullien planeetalla ja Doomin linnassa. Pelissä on myös vaihtoehtoloppuja, jotka aktivoituvat pelaajan tekemien valintojen mukaan.

Uusia pelattavia hahmoja on lisäbonuksena eri pelilaitteille (PSP, Wii, Xbox 360 ja PlayStation 3).

Pelattavat hahmot Muokkaa

Hahmot, joille pelaaja voi saada vaihtoehtopuvun, ovat lueteltu alapuolella. Kursvioidulla kirjoitetut nimet ovat päähahmojen vaihtoehtopukuja, jotka kuitenkin sarjakuvissa esiintyvät erillisinä hahmoina.

Kaikilla pelattavilla hahmoilla on neljä erilaista pukua, paitsi Kuuritarilla, jolla on kolme. Nick Furylla, kaksi hänen puvuistaan edustavat Ultimate Marvel-jatkumon tummaihoista Nick Furya. Hopeasurffaajalla, kaikki puvut näyttävät täsmälleen samalta.

Huomautettakoon, etteivät Daredevil, Musta Pantteri, Hopeasurffaaja, Tohtori Outo, Aaveajaja, Nick Fury ja Blade ole pelattavia hahmoja pelin alussa. Hahmot on lukittava auki tietyillä esineillä tai suorittamalla pelin sisäisiä tehtäviä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki