FANDOM

Muukalaisten yö (engl. Alien Incident) on Gametekin vuonna 1996 julkaisema seikkailupeli. Peliin voi valita kieleksi suomen tai englannin.

Juoni Muokkaa

On pyhäinpäivän aattoyö. Teinipoika Benjamin Richards on todistamassa enonsa yritystä käynnistää tämän uusinta keksintöä, madonreikämoottoria. Kun kone käynnistetään, taivaalta iskee salama koneeseen, minkä seurauksena kone toimii odottamattomalla tavalla: koneen energiapurkaus tekee taivaaseen reiän, jonka kautta Entity-niminen olento ja perässään lentävä avaruusalus saapuvat Linnunrataan. Entity lentää Maan ilmakehään, ja avaruusalus lähettää muukalaisia nappaamaan Entityn sekä henkilön, joka on kaikesta vastuussa.

Pian muukalaiset saapuvat kartanoon, jossa Ben ja hänen enonsa toipuvat räjähdyksestä. Kun muukalaiset saapuvat laboratorioon, Ben piiloutuu madonreikämoottorin taakse ja näkee, kun hänen enonsa siepataan ja viedään alukselle. Kaksi muukalaista jää vartioimaan kartanoa. Benin tehtävänä on pelastaa enonsa ja vapauttaa maailma muukalaisuhasta.

Tekijät Muokkaa

  • Ohjelmointi: Mikko Miettinen
  • Grafiikka: Antti Kallioinen, Lasse Louhento ja Aki Määttä
  • Animaatiot: Antti Kallioinen, Miha Rinne ja Sami Syrjä
  • Musiikki ja ääniefektit: Jonne Valtonen
  • Dialogi: Mikko Miettinen, Petteri Putkonen ja Markus Ahonen

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki