FANDOM

Spyro: Enter the Dragonfly on Spyro-konsolipelisarjan neljäs osa. Peli julkaistiin vuonna 2002 PlayStation 2:lle sekä Nintendo GameCubelle.

Juoni Muokkaa

Peli alkaa siitä kun Spyro ja hänen ystävänsä juhlivat Sorceressin kukistumista festivaaleilla Dragon Realms -nimisessä valtakunnassaan (suom. Lohikäärmelinna). Kesken kaiken juhliin hyökkää kuitenkin Avalarin ajoilta tuttu Ripto mukanaan kaksi tuttua apuriaan: Iso vihreä Gulu'p ja nuijaa heilutteleva sininen Crush. Sparx lentää nopeasti linnaan turvaan ja perässä juoksee Spyro sekä hänen tunnettu gepardiystävänsä Hunter. Ripto päästää kaikki sudenkorennot vapaiksi, ja ne karkaavat piiloutuen ympäri valtakuntaa. Spyron on kerättävä sudenkorennot, sillä lohikäärmeet eivät selviä ilman niitä. Pelissä Spyro saa neljä uutta kykyä: jään, sähkön ja kuplien syöksemisen, sekä siipisuojan.

Tasot pelissä Muokkaa

  • Dragonfly Dojo: Ripton kätyrit Riptocsit ovat jäädyttäneet Lohikäärmemestarit, Heidät täytyy pelastaa.
  • Cloud 9: Riptocsit ovat vallanneet Cloud 9: nen ja Uninallet eivät saa nukuttua.
  • Crop Circle Country: Avaruuslehmät ja Avaruusriptocsit ovat laskeutuneet UFOilla maatilalle ja ne täytyy häätää.
  • Honey Marsh: Alligaattoreiden hunajatilalla Riptocsit ja jättihyönteiset rellestävät. Siellä kaivataan apua.
  • Luau Island: Trooppinen lomasaari. Turistipossut ovat vaarassa joutua Riptocsien ruokalistalle, se täytyy estää.
  • Monkey Monastery: Munkkiapinoiden rauhallinen luostari on tulvillaan ilkeitä Riptocseja, jotka aikovat rakentaa sen tilalle tehdasalueen, se täytyy estää.
  • Thieves Den: Varkaiden luolassa ilkeät ja voimakkaat Riptocs-velhot ovat ottaneet vallan käsiinsä, ne täytyy tuhota.
  • Jurassic Jungle: Professoreiden biomekaaniset dinosaurus-kokeet ovat päässeet vapaiksi viidakkon, ne täytyy tuhota ennen kuin kaikki menee pieleen.

Aiheesta muualla Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki