FANDOM

Tekken 3 on Tekken-pelisarjan kolmas osa, jonka kehitti ja julkaisi Namco. Aiemmissa sarjan osissa esiintymättömiä Tekken 3:n hahmoja ovat esimerkiksi Jin Kazama, Bryan Fury, Hwoarang, Eddy Gordo ja Ling Xiaoyu . Peliä voi pelata useassa eri tilassa, esim. Arcade, Survival tai Team Battle. Pelissä on myös kaksi uutta tilaa, joita ei ollut Tekken- ja Tekken 2 -peleissä: Tekken Ball ja Force Mode. Peli on Tekken-sarjan viimeinen julkaisu PlayStation-konsolille.

Juoni Muokkaa

Peli asettuu viisitoista vuotta toisen King of Iron Fist Tournamentin jälkeen. Heihachi Mishima on perustanut organisaation nimeltä Tekken Force, joka on erikoistunut Mishima Zaibatsun suojeluun. Heihachi Mishima lähettää Tekken Forcen jäseniä Meksikoon tutkimaan atsteekkitemppelin jäännöksiä, kunnes olento nimeltä Ogre tappaa kaikki Tekken Forcen jäsenet, paitsi yhden, joka raportoi Mishima Zaibatsuun, kuvaillen olentoa Ogreksi tai Tappelujumalaksi. Heihachi näkee Ogren eloonjääneen Tekken Forcen jäsenen kameran kautta, ja huomaa, että hänen unelmansa maailman herrudesta on taas herännyt. Hän aikoo etsiä Ogren käsiinsä, että tuo unelma toteutuisi. Hieman tapauksen jälkeen Heihachi huomaa, että monia kovia taistelijoita on kadonnut ympäri maailmaa, ja luulee, että tämän on tehnyt Ogre.

Yakushiman pikkukylässä, Jun Kazama tuntee Ogren läsnäolon lähestyvän ja sanoo pojallensa Jin Kazama, että hänen tulisi mennä isoisänsä Heihachi Mishima luo, jos jotain tapahtuu. Jinin vidennentoista syntymäpäivänä Ogre hyökkäsi Yakushimaan, tappaen viattomia kyläläisiä. Jin yrittää taistella Ogrea vastaan, mutta hänestä ei ole vastusta, ja menettää tajuntansa. Pian, Jin herää ja huomaa, että hänen lapsuudenkotinsa oli tuhottu, ja äiti tapettu. Jin muisti äitinsä Junin sanat, ja meni Heihachi Mishima luo, pyytäen, että hän kouluttaisi hänestä taistelijan. Heihachi hyväksyi pyynnön. Neljä vuotta sen jälkeen, Jinistä on kasvanut vaikuttava taistelija, ja valmistautuu kohtaamaan Ogren ja kostamaan äitinsä Junin puolesta.

Automaattiset hahmot Muokkaa

Lukitut hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki