FANDOM

The Simpsons Skateboarding on videopeli, joka julkaistiin 13. marraskuuta 2002 PlayStation 2:selle. Sen kehitti The Code Monkeys ja julkaisi Fox Interactive/Electronic Arts. Se perustuu animaatiosarja Simpsoneihin.

Juoni Muokkaa

Vuotuinen skeittikiertue tulee Springfieldiin. Vain paikalliset asukkaat saavat osallistua siihen ja palkintorahoina on kymmeniä dollareita. skeittilaudan kanssa. Aluksi opetellaan liikkeitä skeittikoulussa ja rikotaan pisterajoja, ja lopuksi skeittaillaan sarjakuvamaisilla radoilla varsinaisia tehtäviä suorittamassa. Uudet kentät, lautailijat ja laudat aukeavat sitä mukaa, kun toimeksiannot on tehty, ja ansaitulla kahisevalla voi käydä parantelemassa omia taitojaan.

Pelaaminen Muokkaa

Pelivaihoehtona on joko kaksinpeli tai osallistuminen kiertueeseen. Pelissä on kymmenen erilaista kenttää, joissa on kaikissa kolme kokonaisuutta.

Pelin alussa opetellaan skeittikoulussa liikkeitä ja rikotaan pisterajoja ja lopuksi skeittaillaan sarjakuva-tyylisillä radoilla varsinaisia tehtäviä suorittamassa. Sitä mukaan kun toimeksiannot on tehty, aukeaa myös uusia kenttiä, hahmoja ja parempia lautoja ja ansaitulla rahalla voi parannella omia taitojaan.

Tehtävissä kerätään erilaisia tavaroita ja sanoja, jotka muodosvat tekstin. Jotkut esineet killuvat putkien päällä.

Temput tehdään ristiohjaimella/tatilla ja parilla napinpainalluksella.

Hahmot Muokkaa

  • Homer Simpson
  • Marge Simpson
  • Bart Simpson
  • Lisa Simpson
  • Nelson Muntz
  • Otto Mann
  • Professori Frink
  • Hassu-klovni
  • Clancy Wiggum

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki