FANDOM

Virtual Sailor on Ilan Papinin tekemä meripurjehdus ja laivasimulaattori. Ohjelma esiteltiin ensimmäisen kerran vuonna 1999 ja nykyisin siitä on tehty 12 erilaista versiota. Uusin versio 7 on räätälöity käyttäjien palautteen mukaan. Virtual Sailor on kehitetty täsmällisen tarkasti, ja vesi sekä alukset ovat realistisen näköisiä. Internetistä pystyy myös lataamaan peliin lisää materiaalia.

Pelaaminen Muokkaa

Pelissä on valmiiksi muutamia aluksia sekä ympäristöjä. Pelaaja voi valita näistä itse mieleisensä, joita voi muuttaa myöhemmin. Säätilan muutoksilla pystyy määräämään tuulen suunnan ja nopeuden, aallonkorkeus, nousuvesi, ajan, päiväyksen ja aaltojen suunnan. Voit myös määrätä sääennusteet haluamallesi ajalle. Peliin pystyy myös lisäämään erilaisia eläimiä kuten lokkeja, delfiinejä, meduusoja ja kaloja.

Alusten ohjauspaneelit Muokkaa

Jokaisella aluksella on oma ohjauspaneeli, josta pystyy kääntämään alusta, säätämään nopeuden, säätämään automaattiohjausta, ankkuroimaan ja kiinnittämään aluksen laituriin sekä säätelemään perä- ja keulaohjauspotkureita. Purjeveneiden purjeille on myös oma erillinen paneeli, kuten myös sukellusveneelle.

Aiheesta muualla Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki